„Deontologii” de la G4 Media au primit 2,8 milioane de euro de la Comisia Europeană ca să numere vuvuzelele din București și să facă propagandă ideologiei celor de la Bruxelles.

Poate așa vă explicați de ce G4 Media are o politică editorială care vine în contradicție cu foarte multe din valorile tradiționale și culturale ale României. Poate așa vă explicați de ce veți întâlni sute de știri despre LGBTQ, atacuri la adresa celor care apără suveranitatea României și care promovează tradițiile din țara noastră etc.

Sub pretexte precum: bani „pentru democrație” și „pentru combaterea dezinformării”, România este invadată de o rețea de ONG-uri și redacții finanțate din exterior, rețele care se laudă că sunt independente. De fapt, vorbim despre „mercenari ideologici”, plătiți cu milioane de euro să atace aproape tot ceea ce înseamnă tradițional, național, suveran, creștin, autentic românesc până la urmă.

Foto: Pantazi (foto) de la G4 Media anunța la el în redacție, foarte pătruns de momentul „istoric” la care participa pe 12 ianuarie în București (mitingul AUR) următoarele: În continuare se vând fulare și vuvuzele”. Atâta satisfacție pe fața sa rar ne-a fost dat să vedem. Ce-i drept, nu e puțin lucru să anunți în redacție că la un miting la care participă zeci de mii de oameni se vând… VUVUZELE.  E de-a dreptul o exclusivitate. Ce mai. E o chestiune de geniu. Numai un geniu putea remarca faptul că se vând vuvuzele.

Dacă se vindeau droguri probabil n-ar fi transmis în redacție. Dar, așa, dacă se vindeau vuvuzele, vă dați seama ce sclipire de geniu a avut Pantazi să transmită rapid în redacție fenomenala sa descoperire.

Iar dacă alte ziare sau site-uri din România încearcă să tragă semnale de alarmă sau să publice informații de altă natură, sunt etichetate imediat drept extremiste, conspiraționiste etc.

Culmea ipocriziei, cei de la G 4 Media, cu Tapalagă și Pantazi în frunte, se laudă că ei nu au cerut și nu au primit niciodată fonduri guvernamentale direct sau sub forma unor campanii de informare. De parcă banii de la Bruxelles nu ar fi colectați inclusiv din România, direct sau indirect. Pe lista ONG-urilor din România care au primit bani de la CE se numără și Alina Mungiu Pippidi (SAR), cea mai cea dintre cei mai cei, cu 6,3 milioane de euro finanțare. Săraca nu știe că nu va lua banii cu ea pe lumea cealalaltă. Nici ea, nici noi, nici alții.

Concluzionând, alde Tapalagă, Pantazi și Pippidi ne dau nouă lecții de „democrație”, de „europenism”…

Să nu uităm: cu banii de la CE în conturi, G4Media făcea apel la hoție, în campania electorală, din partea primarilor pe care-i îndemna să facă profituri din fondurile UE: 

 

Site-ul ngotransparency.eu a făcut publică lista finanțărilor CE, cu următoarele precizări:

Comisia Europeană finanțează direct mii de organizații non-guvernamentale (ONG) din întreaga Europă. Un număr mare dintre aceste organizații desfășoară activități politice. Contrar principiilor tradiționale ale societății civile, ele nu reprezintă anumite grupuri din societate, ci vocea și voința instituțiilor de la Bruxelles. Acest site web este un instrument esențial pentru asigurarea transparenței. El oferă o bază de date cuprinzătoare a organizațiilor care au fost sprijinite de Comisia Europeană în perioada 2019–2023”.

Sursa informații: https://ngotransparency.eu/

PROMO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.