– Întocmirea și dezvoltarea continuă a raportărilor financiare, a previziunilor și proceselor de bugetare – Înregistrarea și revizuirea proceselor afacerii – Sprijin și consiliere pentru managementul local în probleme de afaceri
Cerințe:
– Studii Economice Superioare: Economie și / sau contabilitate / control – Experiență în domeniul financiar / sau control internațional – Experiență în contabilitate și raportare – Aptitudini foarte bune ale Limbii engleze (scrise / orale) – O bună cunoaștere a programelor comune MS Office – Competențe cheie: independenta, asertivitate, diplomatie, comunicare,
spirit de echipă, intuiție numerică, gândire antreprenorială
Sarcini si responsabilități:
– Organizarea, coordonarea, intocmirea si analiza situațiilor financiare lunare și anuale conform Legii române și internaționale – Raportarea situațiilor financiare lunare către conducerea Artifex si catre sediul central – Coordonarea si întocmirea permanenta a prognozei financiare pe trei luni – Coordonarea procesului bugetar si Intocmirea bugetului anual – Crearea și intocmirea de evaluări ad-hoc – Optimizarea proceselor – Dezvoltarea de noi structuri/situatii de raportare – Asistență în dezvoltarea ulterioară a contabilității de afaceri – Cooperarea cu auditul extern
CV-urile se depun, până pe 29.10.2021, la sediul societatii,
în Focșani, B-dul Bucuresti nr. 12 (în cartierul Sud) sau se trimit pe adresa de e-mail: info@artifexfashion.com