Pățania unei șoferițe din Focșani. „Am ajuns să plătesc parcare la preț de aeroport Otopeni…”. Ce i-a răspuns Parking Focșani.

Una din cititoarele ziarului nostru ne-a trimis astăzi informații despre modul în care Parking comunică și răspunde clienților nemulțumiți de inducerea în eroare prin intermediul panourilor instalate în Focșani.

Am considerat oportun să vă transmit și eu ceea ce am pățit în relația cu Parking Focșani, după ce am văzut incidentul relatat de un alt șofer, zilele trecute. (n. r. – cazul a fost prezentat AICI ). Recent, m-am trezit că am plătit parcarea în Focșani la preț de aeroport Otopeni. Eu am luat de bun panoul informativ cu prețul aferent, conform căruia trebuia să achit 12 lei. În schimb, după ce am trimis SMS conform indicațiilor de pe panou am observat că am fost taxată cu aproape 30 de lei (4,5 euro plus TVA). Am cerut explicații celor de la Parking și vă atașez răspunsul lor, să vedeți și dvs.”, ne-a transmis Alina A. din Focșani.

Într-adevăr, Parking recunoaște că a nu a modificat datele de pe panou, însă corect ar fi fost să-și ceară scuze față de șoferița în cauză și, eventual, să-i dea un bonus, o zi de parcare gratuită în Focșani. Sunt reguli de bază în a gestiona situațiile de acest gen care apar. Din păcate, Parking nu a făcut nimic în acest sens. Întrebarea care se pune este câți șoferi au pățit la fel, fiind înșelați de anunțul de pe panoul Parking și puși să plătească mai mult decât dublu față de informațiile prezentate.

Ideal ar fi ca problema să fie cât mai rapid remediată, pentru a nu produce prejudicii oamenilor care și așa au diverse probleme legate de circulația prin Focșani, de accesibilitatea în anumite zone etc. (Cristi IRIMIA)

 

 

PROMO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.