Prosteală pe față. Ziarele progresiste susțin că Nicușor Dan „nu transmite un mesaj clar alegătorilor”. Păi dacă e mutra lui pe afișe, nu e clar că mesajul este să fie votat?

Dar de mesaje subliminale ați auzit domnilor din presa progresistă? Cei de la AEP nu au de gând să modifice legea ca să nu mai fie românii prostiți cu argumente de doi lei? De ce nu și-a pus Nicușor Dan mutra pe ecrane ÎNAINTE să anunțe că va candida la alegerile prezidențiale? Este evident că primarul de București este protejat de mare parte din presă și de o parte din sistem, iar panourile sale estimate la sute de mii de euro îndeamnă la un vot pro-Nicușor că doar n-or îndemna să fie votat Crin Antonescu. Așa cum am mai scris, Nicușor Dan figurează în ultima declarație de avere cu doar 28.000 de euro în conturi și cu datorii de 152.000 de euro, dar își permite să încheie contracte de 200.000 de euro pentru panourile publicitare. Cine-l girează la suma asta dacă el are deja datoriile respective? Sigur, explicații juridico-morale poate oferi. Dar explicații de bun simț nu poate oferi românilor. Iar dacă era la mijloc alt candidat, presa progresistă ștergea cu el pe jos și cerea urgent modificarea legislației astfel încât tipul ăsta de promovare să nu mai poată fi făcut cu cel puțin 6 luni înaintea datei alegerilor, indiferent de tipul de alegeri. (Cristi IRIMIA)

Iată explicațiile penibile postate de un ziar progresist care-l susține pe Nicușor Dan:

PROMO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.