Rapiditate în transparență informațională? Un moft pentru Mîndrilă și pentru soția lui, Alina Cosma, șefa de la Relații Publice din spital. 6 ZILE a durat ca să ne dea un răspuns NEGATIV întrebărilor puse în baza Legii 544/2001!

Pe 20 martie Ediție de Vrancea trimitea o serie de întrebări Spitalului Județean din Focșani, condus de managerul Mîndrilă. A fost nevoie de 6 zile pentru un refuz de a răspunde la întrebări, Alina Cosma (foto), soția managerului și responsabilă de răspunsuri, fiind probabil tare ocupată în acea perioadă… Știm, răspunsul poate fi trimis în maxim 10 zile, dar când răspunsurile sunt NU de la cap la coadă ai nevoie de 6 zile să-l formulezi?? Ca să nu mai spunem că unele refuzuri sunt nejustificate din punctul nostru de vedere, iar pentru acest lucru Constantin Mîndrilă și Alina Cosma vor trebui să ofere curând niște răspunsuri pentru a-și justifica atitudinea! dacă așa ”rapid” și ”eficient” au acționat și în procedurile ce țin de COVID-19, nu ne mirăm că Mîndrilă a-a infectat cu noul coronavirus. (Cristi IRIMIA)

Faptul că s-a tras de timp rezultă și din aceea că deși ziarul nostru a trimis cererea pe 20 martie, aceasta a fost înregistrată abia după 3 zile, pe 23 martie!

Trimite știrea prietenilor tăi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.